TRENING NA PŁASKI BRZUCH, JĘDRNE UDA I POŚLADKI

Trening odpowiedni dla każdego zarówno osób początkujących jak i zaawansowanych.

Treningi składają się z ćwiczeń siłowych, dynamicznych i aerobowych z wykorzystaniem obciążenia własnego ciała oraz obciążenia dodatkowego.

Trening z naciskiem na ćwiczenia złożone, angażujące jednocześnie wiele dużych grup mięśniowych ze szczególnym naciskiem na dolną część ciała.

Skierowany głównie do pań, które chcą poprawić wygląd i kondycję dolnych obszarów ciała. Kobiety jak nikt inny skupiają uwagę na własnym wyglądzie, chcą się sobie podobać, jak również przyciągać uwagę mężczyzn.

Kobiety mają problem z uwarunkowanym genetycznie odkładaniem się tłuszczu w okolicach bioder. Najlepszym wstępem do pozbycia się niechcianej tkanki tłuszczowej i cellulitu oraz poprawienia elastyczności i jakości skóry, są regularne ćwiczenia i zmiana nawyków żywieniowych.

Ten trening, to doskonałe uzupełnienie treningu podstawowego 36minut dla poprawy wyglądu i jędrności ciała. To sposób, aby pozbyć się kompleksów, poprawić własną samoocenę oraz zyskać w oczach mężczyzn. Chcesz lepiej prezentować się w spódnicach, sukienkach i butach na obcasach, chcesz zbudować wakacyjną sylwetkę i czuć się dobrze w bikini, ten trening jest dla Ciebie.

GRATIS!

Ręczniki i wodę dostaniesz na miejscu gratis, weź ze sobą tylko wygodny strój!